Vrácení zboží | Výměna | Reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- Kupující, který uzavřel kupní smlouvu jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit a to bez udání důvodu.
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 30 dní od data převzetí objednávky.
- Zboží které nám vracíte zpět musí být nepoškozené, neznečištěné, bez viditelných známek nošení.
- Zboží musí být odesláno kompletní, tj. včetně příslušenství, náhradních tkaniček, dárků apod.
- Poštovné a balné hradí zákazník.
- Finance za vrácené zboží, vracíme obvykle do 10 pracovních dní, nejpozději však do 30 dní. Platba za vrácené zboží bude odeslána na číslo účtu, které bylo uvedeno v přiloženém formuláři o vrácení zboží.
- Vrácené zboží nelze odesílat zpět na dobírku. Jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejcem přijato.
- Nevracíme částku hrazenou za dopravu (zásilkovna, PPL)
Postup na vrácení:
- Vrácené zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Dovolujeme si Vás upozornit, že originální krabice od bot neslouží v žádném případě jako poštovní obal!
- Do balíčku je nutno přiložit FAKTURU společně s vyplněným a podepsaným Formulář o vrácení zboží a výměna, který je ke stažení zde: Formulář o vrácení zboží
- Zásilku nám odešlete na adresu:
EIMO SHOP s.r.o.
Patro 11,
Dobronická 1257,
Praha 4 - Kunratice
148 00
VÝMĚNA
- Výměnu zboží kus za kus neděláme. Pokud máte zájem o výměnu zboží je nutno zaslat původní objednané zboží zpátky na uvedenou adresu a vytvořit si novou objednávku, kterou uhradíte převodem, dobírkou nebo kurýrovi při doručení.
- Částku za původní objednávku vracíme obvykle do 10 pracovních dní, nejpozději však do 30 dní. Platba za vrácené zboží bude odeslána na číslo účtu, které bylo uvedeno v přiloženém formuláři o vrácení zboží.
- Podmínky pro výměnu jsou totožné s podmínkami pro vrácení.
- Zásilku nám odešlete zpět na adresu jako vratku.
Postup na výměnu:
- Zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Dovolujeme si Vás upozornit, že originální krabice od bot neslouží v žádném případě jako poštovní obal!
- Do balíčku je nutno přiložit FAKTURU společně s vyplněným a podepsaným Formulář o vrácení zboží a výměna, který je ke stažení zde: Formulář o vrácení zboží Dobronicka
- Zásilku nám odešlete na adresu
EIMO SHOP s.r.o.
Patro 11,
Dobronická 1257,
Praha 4 - Kunratice
148 00
REKLAMACE
- Nezapomeňte, že v případě obdržení vadného nebo poškozeného zboží máte právo na reklamaci.
- Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců od převzetí zásilky.
- V průběhu 30 dní zhodnotíme reklamaci, a budeme Vás informovat prostřednictvím emailu.
- Reklamace je možno řešit třemi způsoby:
výměnou za stejný kus pokud je stále skladem
výměnou za jiný produkt ve stejné nebo vyšší hodnotě - v případě vyšší hodnoty je nutno částku doplatit
vrácení peněz
- V případě vrácení peněz, vracíme částku obvykle do 10 pracovních dní od zhotovení reklamace. Platba bude odeslána na číslo účtu, které bylo uvedeno v přiloženém “formuláři o reklamovaném zboží”.
Upozornění!
Reklamace se nevztahuje na:
- přirozené opotřebení obuvi
- výměnné části bot - podpatky, tkaničky
- mechanické poškození bot - odřeniny, natržení, praní obuvi v pračce, utrhnuté mašle, knoflíky, spony, apod.
- ochozená nebo odřená podrážka obuvi
- vady vzniklé neošetřením obuvi impregnačním sprejem
- vady vzniklé působením vnějších vlivů - promoknutí
- zápach obuvi
- nesprávným skladováním
Postup pro reklamaci:
- Vrácené zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
- Do balíčku je nutno přiložit FAKTURU společně s vyplněným a podepsaným FORMULÁŘEM O REKLAMACI, který je ke stažení zde: Formulář o vrácení zboží Dobronicka
- Zásilku nám odešlete na níže uvedenou adresu. Poštovné a balné hradí zákazník.
EIMO SHOP s.r.o.
Patro 11,
Dobronická 1257,
Praha 4 - Kunratice
148 00