Powered by Smartsupp

Vrácení zboží | Výměna | Reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

- Kupující, který uzavřel kupní smlouvu jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit a to bez udání důvodu.

- Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 30 dní od data převzetí objednávky.

- Zboží které nám vracíte zpět musí být nepoškozené, neznečištěné, bez viditelných známek nošení. 

- Zboží musí být odesláno kompletní, tj. včetně příslušenství, náhradních tkaniček, dárků apod.

- Poštovné a balné hradí zákazník.

- Finance za vrácené zboží, vracíme obvykle do 10 pracovních dní, nejpozději však do 30 dní. Platba za vrácené zboží bude odeslána na číslo účtu, které bylo uvedeno v přiloženém formuláři o vrácení zboží.

- Vrácené zboží nelze odesílat zpět na dobírku. Jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejcem přijato.

Nevracíme částku hrazenou za dopravu (zásilkovna, PPL)

Postup na vrácení:

  1. Vrácené zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Dovolujeme si Vás upozornit, že originální krabice od bot neslouží v žádném případě jako poštovní obal!
  2. Do balíčku je nutno přiložit FAKTURU společně s vyplněným a podepsaným Formulář o vrácení zboží a výměna, který je ke stažení zde: Formulář o vrácení zboží
  3. Zásilku nám odešlete na adresu:

EIMO SHOP s.r.o.

Patro 11,

Dobronická 1257,

Praha 4 - Kunratice

148 00

 

VÝMĚNA

- Výměnu zboží kus za kus neděláme. Pokud máte zájem o výměnu zboží je nutno zaslat původní objednané zboží zpátky na uvedenou adresu a vytvořit si novou objednávku, kterou uhradíte převodem, dobírkou nebo kurýrovi při doručení.

- Částku za původní objednávku vracíme obvykle do 10 pracovních dní, nejpozději však do 30 dní. Platba za vrácené zboží bude odeslána na číslo účtu, které bylo uvedeno v přiloženém formuláři o vrácení zboží.

- Podmínky pro výměnu jsou totožné s podmínkami pro vrácení.

- Zásilku nám odešlete zpět na adresu jako vratku.

 

Postup na výměnu:

  1. Zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Dovolujeme si Vás upozornit, že originální krabice od bot neslouží v žádném případě jako poštovní obal!
  2. Do balíčku je nutno přiložit FAKTURU společně s vyplněným a podepsaným Formulář o vrácení zboží a výměna, který je ke stažení zde: Formulář o vrácení zboží Dobronicka
  3. Zásilku nám odešlete na adresu

 

EIMO SHOP s.r.o.

Patro 11,

Dobronická 1257,

Praha 4 - Kunratice

148 00

 

 

REKLAMACE

- Nezapomeňte, že v případě obdržení vadného nebo poškozeného zboží máte právo na reklamaci. 

- Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců od převzetí zásilky.

- V průběhu 30 dní zhodnotíme reklamaci, a budeme Vás informovat prostřednictvím emailu. 

- Reklamace je možno řešit třemi způsoby:

výměnou za stejný kus pokud je stále skladem

výměnou za jiný produkt ve stejné nebo vyšší hodnotě - v případě vyšší hodnoty je nutno částku doplatit

vrácení peněz

- V případě vrácení peněz, vracíme částku obvykle do 10 pracovních dní od zhotovení reklamace. Platba bude odeslána na číslo účtu, které bylo uvedeno v přiloženém “formuláři o reklamovaném zboží”.


Upozornění!

Reklamace se nevztahuje na: 

- přirozené opotřebení obuvi

- výměnné části bot - podpatky, tkaničky

- mechanické poškození bot -  odřeniny, natržení, praní obuvi v pračce, utrhnuté mašle, knoflíky, spony, apod.

- ochozená nebo odřená podrážka obuvi

- vady vzniklé neošetřením obuvi impregnačním sprejem 

- vady vzniklé působením vnějších vlivů - promoknutí

- zápach obuvi

- nesprávným skladováním

 

Postup pro reklamaci:

  1. Vrácené zboží pečlivě zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. 
  2. Do balíčku je nutno přiložit FAKTURU společně s  vyplněným a podepsaným FORMULÁŘEM O REKLAMACI, který je ke stažení zdeFormulář o vrácení zboží Dobronicka
  3. Zásilku nám odešlete na níže uvedenou adresu. Poštovné a balné hradí zákazník. 

EIMO SHOP s.r.o.

Patro 11,

Dobronická 1257,

Praha 4 - Kunratice

148 00